miercuri, 9 noiembrie 2011

Flori de toamna

    Simtind nevoia prezentei culorilor toamnei si in camera mea , in urma cu aproximativ doua saptamani mi-am luat un ghiveci cu flori de toamna . Am cautat destul de mult pana ce le-am gasit pe cele "perfecte" din punct de vedere cromatic . Mi-a placut foarte mult acesta combinatie de rosu si galben .



   Culoarea florilor m-a determinat sa aleg un material din tricot galben-miere pentru o rochie simpla cu un croi raglan , ale carei schite le aveam deja desenate . Aceasta nuanta este una dintre culorile aflate in tendintele sezonului actua l. Ca sa fie totul complet am accesorizat-o cu niste flori din acelasi material la care am adaugat si putina dantela neagra pentru a le scoate in evidenta .


Iata rezultatul :


Mai am insa de rezolvat problema cordonului . Pentru moment am pus doar o panglica din organza .